parapsikoloji,kuantum,düsünme,bilim,islam,ilim,tasavvuf gibi konularda iceriklerin paylasıldıgı bir ortam..

test

Son Yazılar

Post Top Ad

Your Ad Spot

13 Mayıs 2016 Cuma

Önyargılı Bilim

Paranormalin tartışmaya açık oluşunun başka bir önemli nedeni de, çoğumuzun inandığının tersine, bilimin önyargıdan uzak olmayışıdır.Bu gerçeği, birkaç yıl önce çok tanınmış bir fizikçiye belirli bir parapsikolojik deney konusundaki düşüncelerini sorduğum zaman öğrendim.
Fizikçi (bu fizikçinin paranormal olaylar konusunda çok kuşkulu olduğu bilinirdi) bana bakarak, büyük bir otoriteyle, ortaya çıkan sonuçların " herhangi bir psişik işlevin söz konusu olduğu hakkında hiçbir kanıt oluşturmadığını"
söylemişti. "Sonuçları şahsen görmemiştim." Onun zekasına ve birikimine saygı duyduğum için bu yargısını sorgusuz kabullendim.

Sonradan sonuçları kendim incelediğimde, deneyin psişik yeteneğin varlığını ortaya koyan çok çarpıcı sonuçlar üretmiş olduğunu görerek afalladım.
O zaman çok tanınmış bilim insanlarının bile önyargılı ve kör noktalara sahip olabileceğinin farkına vardım.
Michael Talbot ' un
HOLOGRAFİK EVREN kitabının 24. sayfasından alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sayfalar