parapsikoloji,kuantum,düsünme,bilim,islam,ilim,tasavvuf gibi konularda iceriklerin paylasıldıgı bir ortam..

test

Son Yazılar

Post Top Ad

Your Ad Spot

18 Ağustos 2016 Perşembe

Rüya Zamanına Dönüş



Yalnızca insanlar niçin var olduklarını artık bilmedikleri bir noktaya gelmişlerdir.
Beyinlerini kullanmıyorlar, bedenlerinin, duygularının ya da rüyalarının gizli bilgisini de unuttular.
Ruhun her birinin içine yerleştirmiş olduğu bilgiyi kullanmıyorlar; bunun farkında bile değiller; böylece hiçbir yere gitmeyen bir yolda
-buldozerleyerek daha hızlı gidebilmek için düzleştirdikleri bir yolda öteki ucunda kendilerini yutmayı bekleyen büyük boş bir delik bulunan bir yolda-
tek başlarına körler gibi tökezlenerek dolaşıp duruyorlar.
Bu hızlı ve rahat bir süper otobandır, ancak ben bu yolun nerede son bulduğunu biliyorum.
Ben orayı gördüm.Algıladığım görüntülerde oraya vardım ve bunun düşüncesi bile beni titretiyor.
Lakota Şamanı Topal Geyik
Lame deer Seeker of Visions
(Topal Geyik Vizyonların Peşinde)

HOLOGRAFİK EVREN
MICHAEL TALBOT

syf:403

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sayfalar