parapsikoloji,kuantum,düsünme,bilim,islam,ilim,tasavvuf gibi konularda iceriklerin paylasıldıgı bir ortam..

test

Son Yazılar

Post Top Ad

Your Ad Spot

9 Temmuz 2017 Pazar

Önemli Günler Ne Kadar Önemli

önemli günler ne kadar önemli


Zaten oldum olası sevmemişimdir bu özel ve önemli gün dedikleri günleri.

Evet, şu; sevgililer günü, anneler günü, babalar günü, doğum günleri gibi günleri.

Bana gerçekten çok saçma ve gereksiz geliyor.

Benim için bu kişiler senenin belli günlerinde değil her anımda  önemli zaten.


Yüzeysel bakıldığında bu günler güzel birer vesile gibi görünüyor.

Ama bana göre sadece şartlanma, alışkanlık ve samimiyetten uzaklıktan başka birşey değil.

Ve okuduğum bir yazıda da sevgililer gününün zararlı olabileceğinden söz ediliyordu.
işte o yazıdan;

Eğer birisiyle birlikteyseniz, sevgililer günü dolaylarında ayrılma olasılığınız oldukça yüksek!
Sevgililer günü sanıldığı gibi sevgililere pek de iyi gelmiyor. İnsanların, özellikle de gençlerin çoğu, bu “önemli” günde, güller, pahalı mücevherler, romantik yemekler, ağdalı sözler, peri masalından fırlamış sürprizler bekleyecek şekilde abartılı beklentilere girebiliyorlar. Basın yoluyla yapılan propaganda da bir an olsun nefes aldırmıyor. Sonuç gerçekten bunaltıcı olabiliyor. Eğer eşiniz yahut sevgiliniz sizin için bir şeyler yaparsa (ya da tersi), acaba bu hareket gerçekten içinden geldiği için mi, yoksa sadece Sevgililer Günü nedeniyle mi?


kaynak:https://nbeyin.com.tr/sevgililer-gunu-ask-hayatiniz-icin-zararli/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sayfalar